Update di Railworks da giugno 2009 ad oggi.

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Tilo
Re: Update di Railworks da giugno 2009 ad oggi.

Messaggio da Tilo » 28/09/2011, 21:59

"Final stage", come se fossero solo quelli i problemi.......... : Sad :

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Re: Update di Railworks da giugno 2009 ad oggi.

Messaggio da Bremen » 29/09/2011, 21:54

Altro giorno altra patch.

Update 29 settembre 2011 - Railworks3 - versione 6.7c

1. Couplings misconfigurations which cause a number of scenarios to be impossible to complete.
2. Fuel problems on some scenarios
3. trains sitting too low on tracks
4. Incorrect vehicle number displayed on two versions of the SD40
5. flickering track link objects corrected

Entro 6 mesi inizieranno con i bug seri.... forse. : Nar :
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Re: Update di Railworks da giugno 2009 ad oggi.

Messaggio da Bremen » 12/10/2011, 14:11

Update 12 ottobre 2011 - Railworks3 - versione 7.1a


- Fixes 'PhysX Failed To Initialise' when SSE not present (AthlonXP CPU)
- Legacy screenshots are no longer whispy
- AI, player, particles and camera updates are synchronised
- FPS Limit at 30 and 60 offered as command line options
- Punch-through on HSC gantries fixed on Legacy
- Crawling AI from scenario editor problems resolved
- Added OnCameraEnter and OnCameraLeave for engine/wagon scripts
- Depth of Field not turned on after losing full screen
- SD40-2 sits on rails
- Class 55 cab gaps fixed

ok... tutto molto bello, tranne il fatto che sono bugfix da 2 soldi, ad eccezione (forse) del fix per gli emettitori fuori sincrono.
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Re: Update di Railworks da giugno 2009 ad oggi.

Messaggio da Bremen » 23/12/2011, 20:02

Se qualcuno ha il coraggio di dire che è caro.. si faccia avanti.

2.99 euro. Sconto del 90%.
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Re: Update di Railworks da giugno 2009 ad oggi.

Messaggio da Bremen » 08/02/2012, 20:51

Update 8 febbraio 2012 - versione 10.9A

FXAA replaces MLAA.
- Fix for floating grills
- Kuju RailSimulator Bridge Lofts fixed
- Kuju RailSimulator Digital Clocks do not illuminate at night.
- Use actual frame timing rather than time sliced frame timing for edit camera, so frame rate is consistent with camera motion.
- Fix for showing incorrect FPS with shift + z
- Less GPU stalling at high framerates by flushing the command buffer when 2 frames are queued for rendering.
- Unstepped rather than unclamped for frame time updates on camera
- Physics transformation interpolation for Player RV geometry and Physical cab camera
- Brake pipe pressure gauge fully working in HUD
- Increased protection against cracks
- Fix for mixed double head steam running out of fuel
- Fix for facing double head steam fighting
- Particle optimisations
- Multicore improvments
- Superelevation works on 3D track
- Casting lights are scaled back on lower settings
- Tile File loading optimisations to smooth streaming
- Emitter shaders are only loaded once
- Smoothed dirty network building to stop stutters
- FXAA doesnt up then down sample when SSAA enabled - less blurry
- Platform character update optimisations
- Incorrect water clipping fixed
- Electric power on 3rd rail with no panto
- Gantry tool offers height offset
- HW instancing turned off in PS2.0
- Changing the time of day in the scenario editor will not permanently turn off day/night type lights in the current tile.
- Fix for crash in cScriptManager update
- Scenery decals are incorrectly lit in TSX.
- Seasonal lighting up times
- Invisible decals
- AA issues with precipitation fixed
- Day/Night lights additional fix for randomly being in wrong state
- Fix for point light / spot light / water changes not saving when only properties in the fly out are modified
- Fix for hex colour parsing / display
- TrainBumpSpecMask shader was ignoring specular mask fixing a loose end with Career Mode cheating
- Smoothness improvements in scenery streaming
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Messaggio da Bremen » 17/02/2012, 18:55

Update 17 febbraio 2012 - versione 11.0B

- Fix for particle draw order issue when Low or Medium Quality shaders selected in conjunction with SSAA
- Fix for wrong Language on tool-tips on the AA slider in wrapper options.
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Messaggio da Bremen » 27/04/2012, 14:16

Per mantenere la tradizione.

Update 16 aprile 2012 - versione 11.7B

- Small fix to slow network rendering in editor introduced in last release
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Messaggio da Bremen » 20/09/2012, 22:25

Per mantenere la tradizione.

Railworks 4 - TS2K13 è arrivato alla versione 24.7 o qualcosa di simile.

Il BP editor ora si trova alla periferia del gioco. Non per niente è ora un file tutto solo nella dir principale di RW.
La cosa più fastidiosa è cambiare la risoluzione per farlo girare.
Ora la risoluzione è gestita dal programma principale e quindi tocca farlo partire, cambiarla, farlo ripartire, far partire il BP editor con preview... etc.. etc.. etc...

Per la serie... famolo strano.
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Messaggio da Bremen » 18/10/2012, 18:54

Tolta la patch del 9 di ottobre, ne hanno rilasciata una seconda il 17 di ottobre.
Non è dato sapere che abbiano modificato...
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Re: Update di Railworks da giugno 2009 ad oggi.

Messaggio da Brighello » 19/10/2012, 20:06

Tipo gli aggiornamenti di flash player che ti cambia solo il fatto che ti compaiono i banner che prima non uscivano manco morti?
Da domani saprò se sarò libero!!!


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